• Imprimeix

Núm. 1: La publicitat activa en la llei de transparència, accés a la informació i bon govern: possibilitats i insuficiències, Manuel Villoria Mendieta

govern obert 1

Autor/s: Manuel Villoria Mendieta
ISBN/ISSN: 978-84-393-9156-2
1a edició: Juny 2014, 72 pàgines

 

En aquesta publicació, Manuel Villoria fa una anàlisi de la política de publicitat activa dels documents i les dades de les administracions públiques en el marc de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

Manuel Villoria, catedràtic, acreditat per l’ANECA (Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación), desenvolupa la docència a la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid. És director del Màster d’Alta Direcció Pública de l’Instituto Universitario Ortega y Gasset; doctor en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universidad Complutense de Madrid, llicenciat en Dret i llicenciat en Filologia. Fou becari Fullbright als Estats Units, on va estudiar el Master in Public Affairs per la Indiana University. És autor de més de cent publicacions (llibres i articles) sobre administració pública i ètica administrativa. És fundador i membre de la Junta Directiva del capítol espanyol de Transparency International, organització no governamental dedicada a supervisar i difondre la corrupció empresarial i política.

Versió: català | castellà | anglès | video de presentació